måndag 14 mars 2011

Nu drar det igång!

Vem vill inte hitta de gömda pengarna som man kan hitta på internet? Jo det ville även jag. Så för några månader sedan började jag söka runt som en galning och lyckades hitta några sätt. Nu tänker ni väll att detta bara är ännu en blogg som ska länka till några hemsidor som man blir tvungen att betala många hundra för att sedan kunna fylla i undersökningar och i förhoppningar tjäna tillbaka det  du betalt. Men icke sa nicke, jag hade tänkt att blogga om möjligheter som går att tjäna några slantar på. Du ska nog inte förvänta dig att tjäna några större summor som många utlovar, men några extra slantar blir det nog alt om du bara ger manken till.

Vem är jag då? Jo jag är en kille på 18 år som har ett stort intresse för att tjäna pengar. Jag är bl.a. egenföretagare sedan 1,5år tillbaka och handlar med aktier. Så det är fritt fram att ställa frågor rörande företag och aktiehandel. Men finns det fler sätt att tjäna pengar på så måste jag prova det med.

Hitentills har jag funnit ganska många(eller iaf fler än vad jag förväntade mig) sätt att tjäna pengar på. Det rör sig om ca. 8 olika sätt. Dessa kommer jag att dela med er under tidens gång. Men just nu behöver jag bara lite tid till att börja bygga upp sidan lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar